Vytlačiť stránku

Každodenná práca s rozvrhom

V tejto sekcii sa dozviete, ako robiť v on-line rozvrhu rezervácií bežnú každodennú prácu. Zameriame sa na niekoľko bežných pracovných postupov, ako sú správa rezervácií, platieb a formulárov. Tiež si môžete prečítať bližšie informácie o použití mobilnej verzie rozvrhu rezervácií. Zaradili sme pre vás tiež niekoľko tipov a trikov, ktoré vám uľahčia prácu.

Správa rezervácií a zákazníkov

Väčšinu času budete s rezervačným systémom pracovať cez sekciu rozvrhu nazvanú Dohľad. Tam si môžete prezerať nové rezervácie, schvaľovať ich alebo ich odmietať, prehľadávať zmazané rezervácie a prezerať minulé a budúce rezervácie. Pre informácie o využití rozvrhu a tiež o tom, ako ho ľudia používajú, je k dispozícii niekoľko štandardných prehľadov. Na stránke Používateľ správa nájdete údaje o zákazníkoch a môžete tam tiež za nich vytvárať rezervácie.

Správa platieb

Podľa toho, ako ste nastavili platby – manuálne, on-line alebo kredit – máte k dispozícii rôzne možnosti pre správu platieb a pre prácu s výnimkami a refundáciou.

Práca s formulármi

Po pridaní formulára do registračného alebo rezervačného procesu môžete od používateľov zbierať dodatočné údaje. Všetky odoslané formuláre môžete ľahko nájsť. Akonáhle ich spracujete, môžete ich zmazať, alebo ich ponechať pre možnosť neskoršieho nahliadnutia. Dáta z formulárov je možné tiež stiahnuť a používať v iných aplikáciách, ako sú napríklad CRM systémy.

Použitie rozvrhov na mobilných zariadeniach

Keď vy alebo klient navštivíte rozvrh na mobilnom zariadení, napríklad na iPhone alebo iPade, systém automaticky zobrazí verziu optimalizovanú pre mobilné zariadenia. Nemusíte teda hľadať žiadne nastavenia, ktoré by bolo kvôli používaniu rozvrhu na mobilných zariadeniach potrebné zapnúť. Môžete však použiť mobilnú verziu na počítači a naopak. Ak rozvrh na SuperSaaS používate častejšie, môže vám prísť vhod, keď si pridáte ikonku na domovskú obrazovku.

Používanie rozvrhu na komerčné účely

Ak plánujete on-line rozvrhy schôdzok používať na komerčné účely, potom s jednoduchými tipmi a nápadmi v tejto sekcii budete môcť systém používať maximálne efektívne.

Tipy a triky

Táto sekcia popisuje špeciálne funkcie pre zefektívnenie práce s rozvrhmi. Uvedené tipy a triky opisujú vytváranie vlastných rozbaľovacích ponúk, povolenie používateľom vytvárať opakujúce sa stretnutia a ukladanie ďalších údajov. Tiež sa dozviete viac informácií o prepojení s inými webmi pomocou služieb Zapier a Integromat, zapnutie niekoľkých skrytých možností a prispôsobenie e-mailových upozornení vkladaním premenných.