Vytlačiť stránku

Použitie rezervačného systému na komerčné účely

Ak rezervačný systém používate na komerčné účely, nasledujúci návod spolu s niekoľkými jednoduchými tipmi a nápadmi vám umožní systém používať maximálne efektívne.

  • V hláške vo svojej hlasovej schránke spomeňte možnosť si jednoducho rezervovať termíny cez váš on-line rezervačný systém. Ak volajúcich automaticky odkážete na možnosť rezervovať sa on-line, ušetríte čas, pretože nebudete musieť počúvať správy v hlasovej schránke a následne volať späť.
  • Pravidelne kontrolujte štatistiky rezervácií na stránke Dohľad > Prehľady. S pomocou rezervačných dát, ktoré je možné stiahnuť vo formáte CSV na stránke Dohľad > Na stiahnutie, si tiež môžete vytvoriť vlastné prehľady v Exceli, Numbers alebo Google Docs.
Štatistiky
  • Pri integrácii rozvrhu na svoj web ho umiestnite tak, aby ho vaši zákazníci neprehliadli. Ak je rozvrh na stránke s kontaktmi, návštevníci si ho zrejme nevšimnú. Môžete ho ale umiestniť na osobitnú stránku a odkaz na ňu nazvať On-line rezervácia alebo Vytvoriť rezerváciu. Tiež môže pomôcť, keď na pár miest na webe umiestnite tlačidlo Vytvoriť rezerváciu, ktoré možnosť on-line rezervácie ešte viac zviditeľní.
  • Vyberte tlačidlo, ktoré sa k vášmu webu hodí, ale zároveň ho nie je možné prehliadnuť. Vyskúšajte, aký vplyv majú rôzne štýly a umiestnenia na to, ako veľmi používatelia využívajú rozvrh pre on-line rezervácie. Výskum ukazuje, že na mieru konverzie majú významný vplyv farba, text, pozícia a formát. Podrobnejšie je to opísané v tomto článku spoločnosti Google. Efektívne CTA (call-to-action) tlačidlo si môžete vytvoriť podľa týchto tipov pre vytváranie CTA tlačidiel.
  • Zvážte integráciu platieb do procesu rezervácie, a to cez platobné brány, ako je PayPal alebo Stripe. Možnosť on-line platieb vám môže ušetriť cenný čas strávený administratívou a účtovníctvom.
  • Kontaktujte klientov, ktorých máte v databáze klientov – zasielajte im newslettre a špeciálne ponuky. Údaje o klientoch môžete z on-line rozvrhu rezerváciou exportovať do Excelu a následne naimportovať k niektorému z poskytovateľov hromadného rozosielania, napríklad do služby MailChimp. Takéto kontaktovanie klientov je ideálnou príležitosťou na to, aby si klient mohol ihneď pridať rezerváciu cez tlačidlo „Zarezervovať teraz“ priamo v e-maile.
  • Aby ste sa vyhli tomu, že klienti na schôdzku neprídu, zvážte možnosť zasielania pripomienok klientom e-mailom alebo textovou správou. Pripomienky on-line rozvrhu môžete tiež automatizovať a prispôsobovať. Pre ďalšie nápady mrknite na článok Napojenie pripomienok rozvrhov a ďalšie akcie v iných aplikáciách na našom blogu
  • Ku každému potvrdeniu rezervácie pripojte tiež odkaz na svoju Facebook stránku a/alebo Twitter. Svojich klientov tak privediete k tomu, aby sa stali súčasťou vašej on-line prítomnosti, a získate lajky a sledujúcich používateľov. Odkaz do potvrdenia rezervácie môžete pridať jednoducho v Nastavenia > Vzhľad (viac možností nájdete v sekcii Prispôsobenie správ a upozornení).
Rast