Dokumentácia

Nastavenie platieb za rezervácie

Ak služby alebo zdroje, ktoré ponúkate, vyžadujú platbu, môžete cenu zobraziť pri rezervácii. Platby môžete prijímať aj v priebehu rezervačného procesu. SuperSaaS podporuje mnoho spôsobov platby, od zobrazenia cien za služby alebo zdroja, až po prijímanie údajov platobných kariet, spracovávanie platieb alebo použitie nášho kreditného systému. Okrem týchto spôsobov platby systém umožňuje poskytovanie zliav a promo ponúk.

Zobrazenie cien

Bez ohľadu na to, či platbu vyžadujete ihneď pri rezervácii alebo až neskôr, môžete pri službách a zdrojoch zobrazovať cenu. V rozvrhu môžete nastaviť zobrazenie pevných cien alebo sa ceny môžu vypočítať podľa pravidiel oceňovania alebo kritérií rezervácie – napr. podľa dĺžky rezervácie alebo hodiny.

Práca s ručnými platbami

Systém podporuje platby prevodom a šekom. Aj v prípadoch, keď platbu preberáte pri dodaní, môže byť užitočné zobrať si údaje o platobnej karte ako takú „morálnu zálohu“ alebo aby ste mohli vopred pripraviť faktúru. Záleží však čisto na vás, či to takto robíte, SuperSaaS žiadny spôsob platby neuprednostňuje.

Práca s on-line platbami

Ak vyžadujete od klientov platbu pri rezervácii, môžete použiť náš integrovaný on-line platobný systém. Vybrať si môžete medzi PayPalom a niekoľkými ďalšími spracovateľmi platieb, prípadne ich môžete kombinovať. Vaši klienti PayPal účet nepotrebujú, môžu platiť jednoducho priamo platobnou kartou, podobne ako keď platia u obchodníka.

Práca s kreditným systémom

Klientom môžete tiež povoliť, aby za rezervácie platili kreditom, ktorý od vás dostanú, alebo ktorý si zakúpia vo vašom obchode, ktorý je prepojený s účtom SuperSaaS. Kredity sa zobrazujú ako mena, klienti tak môžu kredit použiť aj v kombinácii s on-line platbami uvedenými vyššie.

Nastavenia zliav a promo akcií

Je niekoľko spôsobov, ako poskytovať zľavy a vykonávať promo akcie. Od jednorazových zliav pre jednotlivých klientov až po prijímanie kupónov ako súčasť promo kampane. Pomocou pravidiel oceňovania je možné implementovať širokú škálu zliav závislých na čase, napríklad víkendové zľavy alebo zľavy pre určité obdobia. Navyše je možné ponúkať zľavnené balíky kreditov, čo môže byť dobrý spôsob, ako zlepšiť vernosť zákazníkov a motivovať ich k tomu, aby sa vracali.