Podpora

Ďalej na tejto stránke: Vyhľadávanie | Návody | Často kladené otázky

Často kladené otázky

Všeobecné

Ako vás môžem kontaktovať?
SuperSaaS je samoobslužný systém, takže si naši klienti sami nastavujú vlastný systém s použitím odkazov podpory a podrobných návodov. Neposkytujeme podporu cez telefón, ale radi vám pomôžeme cez e-mail. Vďaka tomu môžeme držať ceny tak nízko a môžeme poskytovať bezplatnú verziu pre nových zákazníkov a pre nekomerčné použitie.
Naozaj je to zadarmo? Koľko to stojí?
Túto službu môžete vyskúšať zadarmo a budeme radi, ak ju budete aj naďalej používať pre súkromné a nekomerčné účely. Bezplatná verzia obsahuje reklamy, má obmedzený počet rezervácií a ešte pár ďalších obmedzení. Podrobnosti nájdete na stránke cenník.
Ako sa zákazníci k rozvrhu dostanú?
Používatelia sa môžu na váš rozvrh dostať niekoľkými spôsobmi. Ak nemáte web alebo stránku na Facebooku, môžete použiť adresu (URL) rozvrhu na SuperSaaS a odkaz na ňu odoslať svojim používateľom e-mailom. Najčastejšími spôsobmi sú umiestnenie odkazu na web a vloženie rozvrhu do rámu na webe. Podrobné návody, ako to urobiť, nájdete v sekcii o integrácii. Je možné tiež zdieľať odkaz na rozvrh na Twitteri alebo Facebooku. Odkaz na rozvrh nájdete na stránke s nastavením rozvrhu na karte Prehľad.
Potrebujem mať svoj web?
Ak nemáte svoj web, máte niekoľko možností. Akonáhle vytvoríte rozvrh, dostanete odkaz – ide o bežný internetový odkaz/URL. Tento odkaz môžete používateľom poslať emailom alebo SMS správou a môžete ho tiež umiestniť na svoj Twitter alebo stránku na Facebooku.
Môžem utajiť údaje mojich zákazníkov?
Súkromie a zabezpečenie údajov vašich zákazníkov neberieme na ľahkú váhu. V nastavení rozvrhu môžete presne definovať, ktoré informácie sa budú zobrazovať ostatným používateľom. Ak teda nastavíte, aby mená zákazníkov/používateľov neboli viditeľné tak ich nikto neuvidí. Pripomíname len, že ak ste prihlásení ako administrátor, uvidíte všetky údaje – správnosť nastavenia teda môžete overiť tak, že sa odhlásite a prihlásite sa ako bežný používateľ.
Prečo kalendár používateľom nefunguje, ale mne áno?
Keď ste prihlásení ako administrátor, máte iné možnosti ako bežný klient, ktorý navštívi vašu stránku. Je vhodné vyskúšať funkčnosť tak, že sa z administrátorského účtu odhlásite a vyskúšate rozvrh ako bežný návštevník. Môže byť chyba v nastavení prístupu. Pri každom rozvrhu je na karte Prístup na stránke s nastavením rozvrhu nastavené, kto môže vytvárať a meniť rezervácie. Pripomíname tiež, že ak používate kapacitný rozvrh, môžu zákazníci vytvárať rezervácie iba v miestach, kde ste pre nich vytvorili prázdne sloty. Ak chcete, aby klienti mohli rezervácie vytvárať kdekoľvek v rámci otváracej doby, použite „zdrojový rozvrh“.
Máte mobilnú aplikáciu?
Ak vy alebo váš klient navštívite rozvrh na mobilnom zariadení, napríklad na iPhone alebo Androide, systém automaticky zobrazí verziu optimalizovanú pre mobilné zariadenia. Kalendár môžete otvárať tiež cez ikonu na domovskej obrazovke iPadu alebo iPhonu – viac informácií nájdete v sekcii o mobilných zariadeniach.
Som webový vývojár – môžem SuperSaaS zakúpiť pre zákazníka?
Budeme radi, keď budete našu službu ďalej predávať. Pomocou nášho API tiež nie je problém službu ďalej prispôsobiť a pridať ďalšie služby. Viac informácií a cenník nájdete na stránke o partnerských programoch. Náš softvér však neposkytujeme pre inštaláciu na vlastný server.

Predplatné a účtovanie

Ako fungujú „budúce rezervácie“?
Nijako nelimituje počet rezervácií vytvorených za mesiac, pri účte limitujeme iba počet budúcich rezervácií. Budúce rezervácie sú rezervácie v kalendári, ktoré ešte neprebehli. Akonáhle teda rezervácia prebehne, nie je už do limitu započítavaná. Vo svojom účte na stránke Informácie o využití nájdete podrobný prehľad.

Hoci toto môže oproti mesačnému limitu (ktorý používajú iné služby) vyzerať o trochu ťažšie, má to pre našich klientov niekoľko dôležitých výhod. Ak limit rezervácií presiahnete, môžete nastaviť obmedzenia toho, ako dlho dopredu môžu vaši zákazníci robiť rezervácie, a po nejakej dobe sa opäť automaticky dostanete pod limit. Oproti iným službám teda nemusíte hneď prechádzať na vyššiu tarifu.
Čo sa stane, ak prekročím limit rezervácií?
Ak prekročíte maximálny povolený počet rezervácií pre vašu tarifu, systém vás upozorní e-mailom. Potom dostanete tri dni na to, aby ste buď prešli na vyššiu tarifu, alebo znížili počet rezervácií (ak potrebujete viac času, neváhajte nás kontaktovať).

Žiadne z budúcich rezervácií nikdy nemažeme. Ak je limit aj po troch dňoch prekročený, systém až do napravenia situácie nebude prijímať ďalšie rezervácie. Ostatné funkcie však budú fungovať aj naďalej. Vy aj vaši používatelia teda stále budete môcť prezerať a meniť rezervácie, ktoré už v systéme sú.
Moja platba predplatného zlyhala, čo mám robiť?
K zlyhaniu platby dochádza pomerne bežne, často navyše bez jasnej príčiny. Nemusíte si však robiť starosti, za niekoľko dní sa platba skúsi automaticky vykonať znova. Ak platíte cez PayPal a nedávno ste zmenili spôsoby platby, bude možno potrebné skontrolovať v PayPal účte nastavenia „source of funding“ (zdroj financovania) pri platbe predplatného. Túto sekciu nájdete v ovládacom paneli v sekcii Account Info (informácie o účte) pod „Preapproved payments“ (predschválené platby).

Ak sa platba trikrát za sebou nepodarí, bude vaša tarifa automaticky zrušená – to však stále ešte nie je dôvod na obavy – neovplyvní to váš SuperSaaS účet ani rezervácie a zvyčajne sa všetko vyrieši opätovným objednaním. Pokiaľ dôjde k zrušeniu predplatného, systém aj potom povoľuje lehotu 3 dní – ak však potrebujete viac času, neváhajte nás kontaktovať.
Moje predplatné bolo zrušené, prídem o svoje dáta?
SuperSaaS budúce rezervácie nikdy neodstraňuje, a to ani keď predplatné úmyselne zrušíte. Pokiaľ dôjde k zrušeniu predplatného, či už omylom alebo úmyselne, stačí na stránke Stav predplatného predplatné opäť obnoviť. Ak máte na účte príliš veľa rezervácií, systém vás e-mailom požiada, aby ste do 3 dní predplatné obnovili – ak však potrebujete viac času, neváhajte nás kontaktovať. Potom bude na účte až do napravenia situácie zablokované vytváranie nových rezervácií, inak však váš účet zostane funkčný.
Môžete mi poslať faktúru?
Predplatné SuperSaaS je možné platiť iba cez PayPal alebo platobnou kartou. Po prijatí platby nájdete faktúru do účtovníctva vo svojom účte na stránke Stav predplatného.
Ako môžem zmeniť platobnú kartu alebo bankový účet používaný pre platbu predplatného?
Platobnú kartu môžete kedykoľvek zmeniť na stránke Stav predplatného vo svojom účte. Ak platíte cez PayPal, môžete platobnú kartu alebo bankový účet zmeniť vo svojom PayPal účte. Dajte však pozor na to, že pokiaľ z PayPalu odstránite starú platobnú kartu a neskôr pridáte novú, môže sa stať, že PayPal medzitým predplatné zruší. Aby k tomu nedošlo, pridajte najskôr novú kartu a starú kartu odstráňte až potom.
Ako môžem pre platbu nastaviť iný PayPal účet?
Ak chcete použiť iný PayPal účet, musíte najprv zrušiť existujúce predplatné na starom PayPal účte a až potom znovu objednať predplatné na novom PayPal účte. V ďalšej otázke sa dozviete, ako zrušiť predplatné. Nové predplatné je možné objednať v účte na stránke „Stav predplatného“. Pokiaľ si predplatné opäť objednáte ešte pred skončením platobného obdobia, nebude váš SuperSaaS účet vôbec ovplyvnený. Systém si pamätá, čo už bolo zaplatené, a nie je preto nutné čakať na koniec obdobia.
Ako môžem zrušiť predplatné?
Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť vo svojom účte na stránke zrušenie účtu. Na konci platobného obdobia bude účet prevedený na bezplatnú verziu. Potom, čo je účet prevedený na bezplatnú verziu, možno na rovnakej stránke účet úplne zmazať, vrátane všetkých súvisiacich dát. Ak platíte cez PayPal a nemáte už k PayPal účtu prístup, kontaktujte nás a zrušíme to od nás.

Jazyky

Obrazovky pre koncových používateľov sú preložené do 29 jazykov. Informácie podpory sú k dispozícii v týchto jazykoch: