Nápoveda

Pomocník

Podpora je dostupná aj v:

Často kladené otázky

O: Čo je SuperSaaS?
SuperSaaS ponúka aplikácie založené na webe, ktoré možno používať z akéhokoľvek počítača pripojeného na internet bez potreby čokoľvek inštalovať. Hlavným produktom je rezervačný systém pomocou ktorého si môžete jednoducho všetko sami nastaviť. SuperSaaS je unikátny tým, že nepotrebujete vedieť nič o programovaní, aby ste si nastavili vlastný rezervačný systém. Stačí si len vybrať z pripravených variantov. Vyskúšajte si verziu zadarmo bez záväzkov alebo sa pozrite na Ukážky vlastností rezervačného systému.
O: Je SuperSaaS vhodný pre moje potreby?
Obvykle je odpoveď áno. SuperSaaS bola postavený tak, aby byl veľmi flexibilný, vyhovuje rôznym potriebám v oblasti podnikania, vzdelanie a inde.. Skôr než vyčerpávajúcim sčítaním všetkých možných funkcií, vám odporúčame, aby ste si pohrali s bezplatným účtom a vyskúšali, ak môže systém robiť to, čo budete potrebovať.
O: O: Koľko SuperSaaS stojí?
Systém si môžete zadarmo vyskúšať, pre nekomerčné účely je tiež zadarmo. V neplatenej verzii sa zobrazujú reklamy a systém má niekoľko obmedzení. Detaily nájdete v cenníku.
O: Potrebujem svoj vlastný web?
Ľudia si typicky pridajú na svoj web odkaz typu "kliknite tu pre rezerváciu", ktorý vedie na systém SuperSaaS. Ak chcete SuperSaaS využívať neoficiálne alebo nemáte web, môžete jednoducho odkaz odoslať vašim užívateľom emailom, na Twitter alebo Facebook.
O: Sám programujem weby, môžem kúpiť SuperSaaS pre zákazníka?
Môžete našu službu predávať a môžete si urobiť zákaznícku úpravu alebo pridať ďalšie služby s využitím nášho API. Detaily sú uvedené na stránke pre partnerov. Softvér nie je určený pre inštaláciu na váš server.
O: Môžem prijímať platby prostredníctvom vášho systému?
Áno, môžete si nastaviť rezervačný systém tak, aby požadoval pre potvrdenie rezervácie najskôr platbu. Finančné transakcie sprostredkováva PayPal, čo znamená, že budete potrebovať u PayPal účet (ale vaši zákazníci ho nepotrebujú , stačí im platobná karta) Je tu tiež možnosť, že platby si môžete zabezpečovať sami, ak nechcete používať Paypal. Ak chcete vedieť viac pozrite sa na návod pre nastavenie platieb.
O: Ktoré prehliadače sú podporované? Bude SuperSaaS fungovať na mobilnom telefóne?
SuperSaaS bol schválený pre použitie s Internet Explorerom 6, 7, 8, 9 & 10, Firefoxom, Operou, Safari a Chrome. To sú prakticky všetky bežne používané prehliadače, nemusíte mať teda obavy, že niečo nebude návštevníkom stránok fungovať. Okrem SuperSaaS vie zistiť, kedy je použité mobilné zariadenie a zobrazí verziu optimalizovanú pre zariadenia, ako sú iPhone, Android alebo Blackberry.
O: Ktoré prehliadače sú podporované? Kedy bude SuperSaaS dostupný v mojom jazyku?
Všetko čo vidí návštevník, ako rezerváciu a potvrdzovacie emaily sú dostupné jazyku slovenskom, anglickom, španielskom, nemeckom, francúzskom, talianskom, holandskom, portugalskom, dánskom, švédskom, nórskom, fínskom a srbskom. Stránky administrácie, ktoré návštevníci nevidia sú dostupné len pre niekoľko z týchto jazykov a pre ostatné zostávajú v angličtine. Ak váš jazyk nie je medzi vyššie menovanými a chcete nám pomôcť s prekladom, kontaktujte nás prosím, ste vítaní.
O: Skúšal som sa zaregistrovať, ale nedostal som email s potvrdením.
Niekedy sa naše správy stratia v spam filtroch. Vyskúšajte nasledujúce: 1) skontrolujte váš spam adresár 2) počkajte moment, email ešte môže prísť 3) zaregistrujte sa zvovu s inou emailovou adresou.
O: Môžem SuperSaaS využiť pre vytvorenie rezervačného systému pre hotel alebo penzión?
No, pre malý hotel alebo penzión bude SuperSaaS fungovať skvele. Pozrite sa prosím na Návod pre rezerváciu ubytovania nájdete tu možností ako všetko optimálne nastaviť.
O: Čo SuperSaaS je znamená??
SaaS je skratka pre "Software as a Service" (Softvér ako služba) a náš cieľ je poskytovať samoobslužné aplikácie pre rôzne odvetvia, preto teda supermarket pre SaaS. V informatike sa tiež používa označenie super trieda, pre označenie časti softvéru, z ktorého sú odvodené ostatné programy, rovnako ako vy využívate náš systém na k použitiu pre ostatných.
O: Chcel by som aby váš systém vedel "X". Môžete to doprogramovať?
Pokojne nám zašlite vašu požiadavku prostredníctvom formulára. Chceme vám dať maximum flexibility a čo najviac možností, ale nemôžeme urobiť všetko pre všetkých. Spracovanie špecializovaných požiadaviek pre niekoľkých užívateľov by zhoršilo možností využitia pre ostatných. Vyberáme  si teda len požiadavky, ktoré prinesú úžitok väčšiemu počtu užívateľov.
O: Môžem previesť dáta z jednej svojej aplikácie "X" do vášho rezervačného systému?
V tomto momente sú importy obmedzené, teraz možno importovať iba užívateľa. Do budúcnosti plánujeme túto funkčnosť rozšíriť.
O: Môžem použiť svoju doménu(“URL”) s mojím rozvrhom rezervácie namiesto www.supersaas.sk?
Áno, môžete použiť vašu doménu alebo vašu subdoménu ako "rezervace.mojafirma.cz" Inštrukcie ako uskutočniť toto nastavenie nájdete na stránke nápovedy" Vlastné URL (v Čj)" Navyše si môžete prispôsobiť vzhľad vašich rezervácií aby zodpovedal vašim stránkam. Alebo si môžete SuperSaaS spustiť vnútri rámu vašich vlastných stránok, aby vyzeral ako plne integrovaný.
O: V kalendári si môžem vytvárať rezervácie, ale používatelia nie
Vaše nastavenia prístupových práv nemusia byť správne. Sú tu dve miesta, kde sa úroveň prístupu nastavuje: Stránka "Kontrola prístupu" určuje kto sa môže prihlásiť a stránka "Nastavenie prístupu" pre každý kalendár určuje, kto v ňom môže vytvárať alebo meniť rezervácie. Dobrý spôsob overenia funkčnosti je odhlásiť sa ako administrátor a skúsiť rezerváciu ako bežný užívateľ a zistiť či všetko pracuje tak ako má.

Otázky spojené s platbami

O: Čo sa stane, ak prekročím limit schôdzok určený pre môj účet?
Ak prekročíte maximálny počet rezervácií nastavených pre váš účet, systém vám pošle automaticky upozornenie na váš email. Potom budete mať tri dni na kúpu vyššej verzie alebo na zníženie počtu rezervácií. Ak bude aj po troch dňoch prekročený počet rezervácií, systém nebude do vyriešenia tejto situácie prijímať nové rezervácie. Ostatná funkčnosť  zostáva nedotknutá, takže ako používatelia môžete stále spravovať a editovať vytvorené rezervácie.
O: Zlyhala mi platba predplatného - budú rezervácia zmazané?
SuperSaaS za žiadnych okolností nebude mazať vaše budúce rezervácie ani keď vaše predplatné bude zrušené. Ak z nejakého dôvodu platba zlyhá, môže byť ľahko zopakovaná a pokiaľ sa nepodarí, tak dostanete na obnovenie registrácie niekoľko dní. Až potom bude účet zablokovaný pre nové rezervácie, pokiaľ sa situácia nevyrieši, inak všetko ostatné zostáva funkčné.
O: Moje predplatné bolo zrušené kvôli problému s platbou, čo mám robiť?
Ak vaše predplatné bolo náhodne alebo zámerne zrušené, môžete ho jednoducho obnoviť na stránke "Stav predplatného". Ak by ste mali akékoľvek zvyšný čas z predchádzajúceho predplatného, tak se pripočíta k k novému predplatnému Pri nejasnostiach neváhajte, nás neváhajte kontaktovať.
O: Môžem platiť za SuperSaaS iným spôsobom, než cez PayPal?
Ospravedlňujeme sa, platba za SuperSaaS je iba cez PayPal. Vytvorenie PayPal účtu je zadarmo a PayPal akceptuje niekoľko rôznych platobných foriem, ako je prevod z bankového účtu, a nie len platobné karty. Výhodou použitia PayPal pre zákazníkov je, že nám nemusíte dávať niektorý z vašich platobných detailov a môžete sa zastaviť na predplatné platby na nás kedykoľvek z vášho PayPal účtu. Ak vaša inštitúcia neumožňuje PayPal používať potom možno riešením by mohlo byť, využitie miestneho dodávateľa pre prevedenie PayPal platieb.
O: Môžete mi poslať faktúru?
SuperSaaS predplatné môže platené iba cez PayPal. Po obdržaní platby faktúru za možno nájsť na stránke "Stav predplatného" vnútri vášho účtu.
O: Ako môžem zmeniť platobnú kartu, aby som mohol zaplatiť predplatné?
Pozor - ak si na Paypal najprv zrušíte vašu starú platobnú kartu a až potom si pridáte novú, Paypal vám zruší všetky aktívne predplatné. Aby ste sa tomu vyhli - postupujte nasledovne: 1) Najprv pridajte vašu novú kartu 2) nájdite si existujúce predplatné na stránke "história" 3) zmeňte zdroj platenia u vášho súčasného predplatného 4) potom až odstráňte vašu starú kartu
O: Ako môžem zrušiť svoje predplatné?
Kedykoľvek môžete na vašom Paypal účte predplatné zrušiť. Čo možno nájsť ak sa prihlásite na stránku Zrušiť. Na konci predplateného obdobia váš účet prejde na bezplatnú verziu. Ak chcete úplne zrušiť váš účet a kompletne odstrániť všetky súvisiace dáta, môžete to urobiť na rovnakej stránke ako návrat k verzii zadarmo.